Využite možnosti zliav pre verných klientov:
Typ zľavy
|
Výška zľavy
|
Cena bez DPH
|
Platiaci klienti Pricemania.sk
|
15%
|
50,15 € |
Každý 5-ty workshop zdarma*
|
100%
|
0,00 €
|
Každý ďalší účastník z tej istej firmy
|
50%
|
29,50 € |
Študenti
|
50%
|
29,50 € |
* workshop zdarma je možné získať iba v rámci 1 sezóny
** zľavy nie je možné kombinovať
PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ?
Okrúhly stôl je
úplne nový formát v rámci programu Pricemania Academy. Ide o maximálne
interaktívne a efektívne stretnutie účastníkov a špičkových odborníkov z oblasti e-commerce a online marketingu.
Tento formát nemá fixný priebeh ani program, ale bude vždy
pripravovaný na mieru účastníkom workshopu. Každý účastník v predstihu zašle
konkrétne otázky a oblasti, ktoré má záujem skonzultovať. Na základe toho
moderátor okrúhleho stola Michal Král (zakladateľ Pricemania Academy) prizve
1-2 ďalších expertov, aby boli kvalitne pokryté všetky preberané oblasti.
Nejde tu čisto iba o interakciu mentori - účastníci, ale aj účastníci navzájom si často vedia vymeniť know-how na základe vlastných skúseností z praxe. Zaregistrujte sa ešte dnes a získajte odpovede od expertov s 10+ rokmi skúseností z online biznisu.
PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ?
- pre majiteľov a marketérov e-shopov a online firiem, ktorí sú otvorení novým poznatkom a majú záujem o výmenu know-how v konkrétnych oblastiach,
- pre majiteľov offline spoločností, ktorí chcú byť úspešní v online svete a potrebujú skonzultovať vlastnú stratégiu,
- pre konzultantov v oblasti online marketingu, ktorí si chcú rozšíriť biznis kontakty a vedomosti, prípadne pomôcť účastníkom workshopu pri rozvíjaní biznisu,
- pre študentov, ktorí už majú základné know-how z oblasti online biznisu, ale chcú sa posunúť o level vyššie.
Workshop nie je vhodný pre úplných začiatočníkov bez predošlej praxe v online biznise / marketingu.
ČO BY STE UŽ MALI OVLÁDAŤ PRED ÚČASŤOU NA WORKSHOPE?
Podstatou Okrúhleho stola je
riešenie konkrétnych špecifických otázok a situácií účastníkov z praxe, takže účastníci by mali mať za sebou už aj praktické skúsenosti.
ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE?
To bude závisieť od oblastí a otázok, ktoré nám zašlete pred workshopom. Vieme vám pomôcť riešiť špecifické prípady a situácie najmä z týchto oblastí:
- e-shopové riešenia (výber dodávateľa, porovnanie riešení, na čo si dať pozor, prepojenia na účtovné/ekonomické systémy, špecifiká prechodu na nový systém a pod.),
- webová analytika (ako vyhodnocovať jednotlivé marketingové kanály, aké sú špecifiká, ako prepojiť jednotlivé nástroje, ktoré dáta sú dôležité a pod.),
- zvyšovanie miery konverzie (čo všetko ovplyvňuje mieru konverzie, aké nástroje použiť na analýzy, ukážka špičkových príkladov a pod.),
- SEO (ako fungujú vyhľadávače, konzultácia vašej SEO stratégie, aké nástroje využiť pre SEO, na čo si dať pozor a čoho sa vyvarovať),
- PPC reklama (AdWords a ďalšie reklamné systémy, akú stratégiu využiť, nástroje na automatizáciu PPC reklamy, ako si vybrať agentúru, ako nastaviť spoluprácu a pod.),
- content marketing (čo všetko obnáša, aké sú možnosti, aké sú pozitívne príklady, vyhodnotenie vašej stratégie, doterajších aktivít a pod.),
- porovnávače cien (ako z nich vyťažiť maximum, ako sa zobrazovať na top pozíciách, ktoré porovnávače majú efekt, prečo investovať aj do značky, aké nástroje využiť na zvýšenie ziskovosti a pod.),
- social media (ktoré sociálne siete majú zmysel, ako ich využiť, ako nastaviť kampane, aké nástroje použiť a pod.),
- e-mail marketing (prečo a ako nastaviť stratégiu, ako vyhodnocovať kampane, ako na personalizovaný e-mail marketing, koho osloviť, ukážka príkladov z praxe),
- zákaznícky servis (aké nástroje využiť, čo je dôležité, prečo a ako automatizovať procesy a pod.),
- platobné možnosti (aké platobné možnosti ponúknuť zákazníkom, aké sú ich výhody / nevýhody),
- logistika (aké sú možnosti dodania tovaru, ako na odberné miesta, ako zefektívniť procesy a dosiahnuť ziskovosť),
- manažment online firmy (nastavenie procesov v online firme, ako na získavanie, motiváciu a vzdelávanie zamestnancov, ako nastaviť odmeňovanie, nástroje na riadenie firmy a pod.),
- nástroje pre e-commerce a online marketing (ukážka nástroje a postupov, ako a kedy ich využívať, ako ich prepojiť a skombinovať),
- ďalšie oblasti na základe vášho dopytu.
ČO SI ZOBRAŤ SO SEBOU NA WORKSHOP?
Odporúčame zobrať si vlastný notebook / tablet, aby ste v prípade potreby vedeli skonzultovať konkrétne dáta, štatistiky, reporty a zároveň, aby ste si mohli niektoré nástroje / techniky ihneď vyskúšať alebo poznačiť. Wifi pripojenie budete mať k dispozícii.
UPOZORNENIE
Po prihlásení sa na workshop, prosíme, o zaslanie konkrétnych okruhov, ktorým sa chcete počas sedenia venovať na e-mail patricia.dunarova@pricemania.sk.